Social Icons

luni, 28 ianuarie 2013

Patchouli, Busuioc, Salvie si Menta


   Ce se percepe cu un simt are corespondent si in celelalte; o culoare va avea miros, sunete si vibratii specifice ei. Rolul unui parfum este de a evidentia mirosul natural al corpului, iar al lampii de aromaterapie este de a sustine, prin aromele degajate, energiile prezente la un moment dat. 

   Am descoperit o combinatie interesanta: uleiuri esentiale de patchouli, busuioc, salvie si menta.  Busuiocul pune in valoare patchouli, dar tinde sa dea o combinatie dulceaga daca e pus in cantitati mari. Prefer sa-l pun in doze mici. Salvia si menta rafineaza compozitia, dandu-i note inalte. Se mai pot adauga si alte note, dar mie in general imi plac combinatiile cu ingrediente putine.
  
  In imaginea urmatoare sunt notate cantitatile(aprox.) folosite de mine in lampa de aromaterapie si cateva caracteristici ale fiecarui ulei(extrase din "Aromaterapia" - Danielle Huard).

  
   Combinatiile de uleiuri eterice despre care se citeste ar trebui sa fie surse de inspiratie, dar nu intotdeauna urmate ad-litteram. Rolul lor e de a il indruma pe cititor spre a o descoperi pe cea potrivita lui, care s-ar putea sa nu mai aiba nicio legatura cu combinatia initiala.
   Fiecare ulei esential e perceput diferit, de aceea proprietatile si descrierile din carti nu se potrivesc mereu cu actiunea pe care o are acea substanta asupra cuiva.

3 comentarii:

spunea...

De ceva timp am inceput sa fiu obsedata de parfumuri. Acum 2 ani nu mai eram atrasa deloc si acuma mi-am luat o gramada. Imi place ca imi da o anumita stare, sau ca invers, ele exprima starea pe care eu o am. Pot sa spun ca fiecare culoare are un corespondent in miros, gust si chiar si o emotie. Si chiar si sunet si te mai miri ce. So... :)

spunea...

Preferatul meu e tradafirul, da am descoperit si bergamota si altele. More to come!

Sryatara spunea...

Keep me updated.

Orice culoare are un miros, o emotie, un sunet asociat..si invers. :D